Beoordeling van Topdesk
Voor welke type organisatie heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
overheid
Hoe lang heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
Korter dan 2 jaar
Waarvoor gebruikt u het systeem?
KWIS van facilitaire meldingen
Hoe beoordeelt u de functionaliteit; volledigheid, kwaliteit, relevantie?
7
Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak?
9
Hoe beoordeelt u de aanpasbaarheid van gegevens, schermindeling en rapportages?
7
Hoe beoordeelt u de mogelijkheid voor gegevensuitwisseling met andere systemen?
7
Hoe beoordeelt u de snelheid en het gemak van de implementatie?
8
Hoe beoordeelt u de service van leverancier?
8
Hoe beoordeelt u de prijs van aanschaf, onderhoud en service?
7
Wat zijn de pluspunten van het systeem?
gebruik vriendelijk voor melders
Wat zijn de min- of verbeterpunten van het systeem?
voor behandelaars geen makkelijk zoekfunctie
Kunt u de komende jaren nog uit de voeten met het systeem?
Ja
Wat is uw totaaloordeel in maximaal 10 woorden?
Programma wat voor melders en behandelaars overzichtelijk is.