LinkedInYouTubeTwitter

Flexibel op alle fronten

Ingrid de Moel

De oorlog in Oekraïne, de energiecrisis, de inflatie en de vele personele wisselingen (ook door ziekte) zorgden ervoor dat het Bouwstenen-netwerk in 2022 regelmatig moest bijschakelen. En dat hebben ze gedaan.

Betaalbare huur

Impressie 2022

Op zoek naar ruimte voor vluchtelingen. Naar oplossingen om de huur voor verenigingen betaalbaar te houden. Naar mogelijkheden om gebouwen voor onderwijs, sport en ontmoeten sneller dan gepland te verduurzamen. Torenhoge ambities in combinatie met bergen extra werk om te verzetten. Lang niet altijd voldoende mensen om het uit te voeren. Corona, griep, mooie kansen en hogere salarissen elders lagen steeds op de loer.

Geoliede machine

Het jaar 2022 vroeg van iedereen een grote flexibiliteit, op alle fronten. En die hebben we laten zien; zowel als netwerk als organisatie die het netwerk faciliteert. Tijdens de Maatschappelijk Vastgoeddag op 8 december 2022 hebben we laten zien wat we in Bouwstenen-verband hebben gedaan en ontwikkeld, als een geoliede machine.

Traineeprogramma

Naast de gebruikelijke kennisuitwisseling en ontwikkeling hebben we een traineeprogramma opgezet en zijn we beter in gesprek gekomen met partijen in Den Haag.

Partijen in beweging

Onze activiteiten in het kader van het Deltaplan Scholen hebben goede gesprekken en nieuwe inzichten opgeleverd en partijen in beweging gebracht. Samen zetten we de toon en ondanks alle hobbels sluiten we het jaar positief af. Daar kunnen we in 2023 jaar lekker op doorbouwen.

Doe je ook mee?

Wil jouw organisatie ook vooruit? Meld je aan als partner van Bouwstenen. Met elkaar werkt het beter, leuker en sneller!

Yes you can petrol

• Geen HTML toegestaan.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.